Tudung Lemon Chiffon

Lemon Chiffon, with a slight hint of yellow, encourages new ideas and helps to focus, study and recall information. It evokes mental clarity and can awaken greater confidence and optimism.

Code   :  BTE09
Colour :  Light Yellow
Price    :  RM55  RM50
Size     :   M







---













+++

15 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum..kak..
Tudung Lemon Chiffon ni ada lagi tak..?kalau ada saiz L ada tak. labuhnya macam mana..saya dah pernah beli ngan akak biasanya saiz L 21" kan..yang ni pun sama ker...?

October 11, 2009 at 12:04 AM
Beautiful Tudung said...

Ya lebih kurang 21" labuhnya. Hujung tudung melepasi belly button/navel/pusat.

Alhamdulillah stok ada lagi.

October 11, 2009 at 12:12 AM
Anonymous said...

Tudung Lemon Chiffon ni ada lagi tak..? Material apa yek... saiz tu kira camna... saya ni kecil orgnya.... saiz muka pula camna?

October 13, 2009 at 9:03 AM
Beautiful Tudung said...

Alhamdulillah masih ada lagi. Saiz muka dia sama bagi saiz M & L - dalam 20". Akak tak surelah bagaimana nak ukur. Akak lipat dua, ukur dari atas awning ke bahagian dagu & darab 2 ^o^

October 13, 2009 at 11:09 AM
Anonymous said...

ade x warne lain selaen warne ni...
-nur

February 7, 2010 at 12:02 AM
Anonymous said...

ha'ah ada kaler lain tak?

March 30, 2010 at 12:34 AM
Beautiful Tudung said...

Currently yang available in L
- Putih
- Kuning (Smart Tangerine)
- Hijau (Oxidized Green)

March 30, 2010 at 10:54 AM
Anonymous said...

Salam Kak,

Kaler putih saiz L available lagi x?

TQ
Nurul

August 22, 2011 at 10:43 AM
Beautiful Tudung said...

Ada Nurul. Jika berminat silakan isi order form http://tinyurl.com/beautifultudung

August 22, 2011 at 6:57 PM
Wani said...

Assalamualaikum,kak nk tya tdung jenis ni ada x warna pink?yg lbih krang sama mcm ni ke,ada x?

October 2, 2011 at 8:50 PM
Beautiful Tudung said...

Waalaikumussalam Pink tiada. Paling mirp Pink http://www.facebook.com/photo.php?fbid=430320441895&set=a.400319876895.175466.169592251895&type=1&theater . Minat ke?

October 2, 2011 at 9:29 PM
Athirah said...

Assalamualaikum kak,tudung ni ada x saiz L?saya nk yg lbih labuh dr gambar di atas...kalu ada harga sama x?

October 4, 2011 at 7:29 PM
Beautiful Tudung said...

Waalaikumussalam. Maaf cikpuan saiz L tiada. Hanya M seperti di gambar. Terima kasih kerana mengunjungi kami.

October 4, 2011 at 9:32 PM
Anonymous said...

Salam...tudung ni ada saiz L x?ada stok lg ke?

October 30, 2012 at 7:44 PM
Beautiful Tudung said...

Saiz M sahaja cikpuan.

November 3, 2012 at 8:05 PM

Post a Comment